تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنانش برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام
سرخط خبرها

برگزاری چهارمین المپیاد دوچرخه‌سواری استعداد‌های کشور به میزبانی مشهد | صنایع پای کار دوچرخه‌سواری استان

  • کد خبر: ۱۷۹۳۰۸
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
برگزاری چهارمین المپیاد دوچرخه‌سواری استعداد‌های کشور به میزبانی مشهد | صنایع پای کار دوچرخه‌سواری استان
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: چهارمین المپیاد دوچرخه‌سواری استعداد‌های کشور از ۲۸مرداد تا ۳شهریورماه در رده سنی متولدان ۸۶ تا ۸۹ در بخش دختران و پسران با حضور ۳۵تیم در ۴رشته تایم تریل انفرادی، کوهستان، ۲۰۰متر سرعت و دورحذفی در دو بخش به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

مجید طهوریان عسگری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص شرایط فعلی هیئت دوچرخه‌سواری استان اظهار کرد: در هفته گذشته مسابقه انتخابی تیم استان برای اعزام به المپیاد دوچرخه‌سواری در رده سنی متولدان ۸۶ تا ۸۹ در ۴ماده در پیست ورزشگاه ثامن‌الائمه برگزار شد که از شهر‌های مختلف استان در این دور از رقابت‌ها شرکت کردند. از بین نفرات برتر شش نفر به اردوی تیم استان دعوت شدند که اکنون در اردو هستند.

وی افزود: چهارمین المپیاد دوچرخه‌سواری استعدادهای کشور از ۲۸مرداد تا ۳شهریورماه در رده سنی متولدان ۸۶ تا ۸۹ در بخش دختران و پسران با حضور ۳۵تیم در ۴رشته تایم تریل انفرادی، کوهستان، ۲۰۰متر سرعت و دورحذفی در دو بخش به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی از برگزاری دومین مرحله لیگ کوهستان بانوان استان خبر داد و درخصوص مسقف کردن پیست دوچرخه‌سواری ثامن‌الائمه، گفت: طرحی به شهرداری مشهد ارائه کردیم که شهرداری آن را برای شورای شهر ارسال کرده و منتظر نظریه کمیسیون برنامه و بودجه هستیم، امیدواریم به صورت مشارکتی مجموعه ثامن‌الائمه را مسقف و محیطی ایمن را برای دوچرخه‌سواری بانوان در تمامی فصول ایجاد کنیم. امید است در تابستان مقدمات اجرای آن عملیاتی شود. باید پیست را تعمیر کنم زیرا پس از ۱۰سال به بازسازی نیاز دارد.

طهوریان عسگری درخصوص لیلا حیدری و سایر استعداد‌های استان عنوان کرد: موضوع حفظ استعداد‌های درخشان پس از پیوستن به تیم ملی برعهده فدراسیون است، اما هیئت استان خارج از وظیفه ذاتی خود که برگزاری مسابقات است که دوچرخه‌سواران همواره آمادگی داشته باشند، صنایع را پای کار دوچرخه‌سواری بانوان استان آورده است. امید است که با آغاز لیگ بانوان با این تیم در مسابقات شرکت کنند.

بانوان دوچرخه‌سوار خراسانی افتخارآفرین در مسابقات کشوری

وی با اشاره به برنامه‌های این هیئت در تابستان سال جاری بیان کرد: در تابستان، هر ماه دو مسابقه در بخش آقایان و بانوان برگزار شد و تاکنون ۴اعزام به مسابقات کشوری داشتیم که دوچرخه‌سواران ما با ۱۳مدال خوش‌رنگ از مسابقات بازگشتند، همچنین در مسابقات سرعت بانوان کشور در دو بخش بزرگسالان و جوانان موفق به ایستادن بر سکو‌های قهرمانی شدیم که این مهم نمایانگر تلاش دوچرخه‌سواران ماست.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان از فعال شدن رشته پاراسایکلینگ در استان خبر داد و گفت: برای اولین بار یک تیم متشکل از دوچرخه‌سواران جانباز و معلول به مسابقات کشوری اعزام کردیم که با توجه به اینکه اولین تجربه حضور ما بود نتایج چشمگیری کسب نکردیم، اما در سال‌های آتی شاهد رشد این رشته خواهیم بود.

وی افزود: با تمام مشکلات به ویژه اقتصادی، شرایط مطلوبی بر دوچرخه‌سواری استان حاکم است کما اینکه حضور پیش‌کسوتان و علاقه‌مندان در حوزه برگزاری مسابقات در ارتقای سطح کیفیت مسابقات موثر بوده و به حضور صنایع در کنار ورزش کمک می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->